Trafikskola i Virserum

Ta ditt körkort i Virserum med hjälp av oss. Vi är en modern trafikskola med utgångspunkt från Virserum, i hjärtat av Småland.

Vill du bli upphämtad och avsläppt vid trafikskolan eller bostaden? Vi ordnar båda alternativen, det går även lika bra att ses vid din arbetsplats t.ex. Allt för att göra det enkelt för dig som elev.

Virserums- och Åsedas Trafikskola har lång erfarenhet med en personlig touch där du får samma bil och trafiklärare under hela din övningskörning. Vi kombinerar körningen i Virserum med körning i t.ex. Hultsfred/Vimmerby eller Vetlanda, utifrån dina behov.

Hitta hit

Vi har våra lokaler på Virserums Vandrarhem, där kurser arrangeras och vårt kontor finns. Varmt välkommen, tänk på att kontakta oss i förväg då vi ofta är iväg på körlektioner och inte bemannar kontoret några fasta tider.

Ta ditt körkort i Virserum

Välkommen till Virserums & Åsedas Trafikskola i Virserum – din vägvisare på resan mot körkortet i Virserum! Vi är stolta över att erbjuda professionella körlektioner som är anpassade efter dina individuella behov och mål. Vår trafikskola har en lång historia av framgångsrika elever och vi är glada att kunna utvidga våra tjänster till Virserum, här får du de bästa förutsättningarna att övningsköra och ta körkortet i ditt eget tempo.

Virserum erbjuder god service i en lugn miljö för att lära sig köra. Med sin blandning av lugna bostadsområden, landsvägskörning och vackra naturområden får du som elev hos oss möjlighet att öva på en variation av körscenarier – allt från körning i tätbebyggt område till landsvägskörning. Detta gör att du blir väl förberedd för alla typer av trafiksituationer.

Hos Virserums & Åsedas Trafikskola i Virserum sätter vi dig som elev i centrum. Vår erfarna körlärare anpassar undervisningen efter just dina förutsättningar och mål. Vare sig du är nybörjare eller behöver slipa på dina färdigheter inför uppkörningen (körprovet), har vi resurserna och kunskapen för att stödja dig på bästa möjliga sätt.

Vi erbjuder ett brett utbud av tjänster, inklusive teorikurser, intensivkurser och individuellt anpassade körlektioner. Vårt mål är inte bara att du ska klara ditt körkort, utan också att du blir en säker och ansvarsfull förare.

Att välja Virserums & Åsedas Trafikskola i Virserum innebär att du väljer en partner som är engagerad i din framgång. Vi förstår vikten av en personlig touch och strävar efter att skapa en positiv och stödjande läromiljö. Vi är här för att guida dig genom varje steg på vägen till ditt körkort, med kvalitetsundervisning och stöd som överträffar dina förväntningar.

Börja din resa mot körkortet med oss idag. Kontakta Virserums & Åsedas Trafikskola i Virserum för att boka din första lektion och ta det första steget mot friheten och självständigheten som körkortet för med sig. Välkommen till en värld av möjligheter!

Din trafiklärare i Virserum

Markus Sommer är trafiklärare sedan 2009 och är ägare av trafikskolan. Har körkort för A, B, BE, C, CE sedan 1991 och beskrivs av eleverna som lugn, ärlig, ödmjuk och rolig.

Fritiden ägnar han åt cykling och att vara ute i naturen. Markus pratar Tyska, Engelska och Svenska.

trafikskola virserum